Agilitykurs

Annica i full fart att visa ett blindbyte



Denna dag har vi tillbringat på agilityplan med Annica Aller. Hittills har det varit väldigt roligt och lärorikt. Jag och Tommy har filmat all träning och vi har hunnit kolla igenom den så vi kan bli ännu bättre imorgon. Vi har en hel dag med agility kvar. Jag har testat en hel nya handlingsvarianter men det orkar jag bara inte skriva om just nu utan jag ska försöka få till en sammanfattning av kursen senare. Men jag har iallafall testat mitt första blindbyte någonsin...


Kommentarer
Postat av: Ämelie

Ojoj, hur kändes det att köra med blindbyten då?

2010-05-14 @ 11:42:28
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Så nu har jag missat att det är okej med blindbyten alltså ;) Det ska bli så roligt att träna med er igen när jag kommer hem! Om Gucci är bra då vill säga.. Hon har ju hoppförbud i 3 veckor nu... =/

2010-05-15 @ 11:57:56
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0