slalomträning



Äntligen har temperaturen sjunkit lite så man kunde ta sig ut och träna lite. Vädret var inte lika vackert som igår men vi fick till två stycken slalompass.

Vi har enbart kört 4 pinnar innan med alla möjliga ingångar och byten så nu trappade vi upp svårigheten lite och lade till 4 pinnar. Jag gjorde det lättare genom att enbart köra raka skick och ha en några meter emellan de två 4pinnars slalomarna. Det var alldeles lagom svår träning idag, vi låg på ca 75-80% rätt. Hon har ett härligt fokus och ger järnet. Vi ska jobba vidare och snart så ska slalomarna närma sig varandra ännu mer så det blir 8 pinnar på rad.


Kommentarer
Postat av: Malin

2010-12-05 @ 19:43:26
Postat av: Malin

2010-12-05 @ 19:44:06
Postat av: Malin

Förstår inte hur lag lyckas skicka iväg kommentarer hela tiden :p



kul att träningen går framåt med pana! Det ser

riktigt fint ut :)

låter jätteroligt med träning! Har ju lite problem att kunna ta mig till kungsör men om hela laget ska samlas så kanske jag får åka med dig? Kan ju vara en väldigt bra ide att samlas för att både se över tävlingskalendern och passa på att träna lite.

2010-12-05 @ 19:46:59
URL: http://Minhund.cybersite.se
Postat av: Elle,Trombi & Ed

Ja, vilken fokus hon har den finfina bruningen :-)



EddanPeddan ska få åka och träna lite i ridhus idag. Slalom hade han glömt sist så jag tror jag ska införskaffa mig några bågar. Dom känns bra att ha när man så småningom ska börja träna svårare ingångar.



Voffs från oss

2010-12-07 @ 10:11:36
URL: http://ellesdogs.wordpress.com/
Postat av: Lottie

Pappa upp i dagen!! Tack för hälsningen oxå!!! kraam å god jul!!! :D

2010-12-23 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0