Vagnrenovering

Jag blev inspirerad av Sandra som håller på att renoverar och fixar till barnvagnar så jag tog och pimpade Vincents sulky..

Innan:


Efter:


Jag färgade om tyget till mer enhetlig svart färg. Jag ska eventuellt fixa till hjulen också men vi får se. En ny sittdyna har jag virkat också.



Nu är vi rustade till våren med en ny mycket smidigare vagn när vi ska ut på äventyr. Vincent verkar nöjd och det underbara tandlösa smajlet lär jag inte få se igen då det ploppar upp tänder hela tiden på lilla hjärtat. I dagsläget har han två uppe och två nere och en till uppe och en nere är på väg att spricka igenom. Han är lite öm in munnen nu stackarn men som vanligt är han en solstråle..




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh snyggt!

Går det att färga det tyget?

Det är en brio sitty va?

Vi har en, som iofs inte används så mycket, men ibland blir det trötta ben på långpromenaden & det hade varit kul att kunna snygga till den lite :)

2012-03-23 @ 09:39:01
URL: http://ingo.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0