Planering

Ännu en vecka med dålig uppdatering. Detta beror oftast på att jag planerat och fixat mycket dessa veckor. Det har hänt en del som vanligt men jag har mindre tid att blogga då Vincent är crazy :P Vincent blir imorgon 10!!månader. Det går sjukt fort.. Han är en liten skrutt, vägde ca8,5 kg och var 75cm lång när vi var på tiomånaderskontrollen i tisdags. Han har skjutit iväg på höjden och är numera en rörlig kille så grammen fastnar inte direkt på honom. Men han är en glad skit som hittills verkar nöjd med livet. Det är inte mycket tid jag får själv utan han ska roas hela tiden.... Vi brukar vara på öppna förskolan två dagar i veckan och de andra dagarna brukar det minst bli en promenad och annat uteskoj om vädret tillåter.

Eo gjorde en av sina bästa träningar på väääldigt länge i Söndags. Just nu är hon bara bäst. Vilken slalom vi gjorde. Vi körde bana och hon satte 100% slalom med ett tryck och självförtroende som jag inte sett på mycket länge. Några träningar kvar innan lagtävlingen den 11 Mars och jag hoppas vi håller i detta och inte trillar tillbaks igen.

Vi var på föreläsning igår kväll för Camilla Brundin och fick lite ny inspiration.. Jag har haft en positiv och en pirrande spännande känsla inom mig ett tag nu och tycker det är roligt med agilityn igen, framförallt med Eo. Ska sätta igång Pana ordentligt nu under Mars då vi kan vara ute och träna. Jag har en plan för vallningen men vi får se hur den går att genomföra då jag behöver lite kapital när det gäller att träffa får och i dagsläget är det väldigt skralt i kassan. Vi kämpar vidare och försöker träffa får när vi kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0