Vacker vinterdag

Idag har det varit en helt underbar vinterdag. Hela helgen har varit helt ok fast idag har solen strålat hela dagen. Hur underbart som helst.

Lördagen inleddes i fårhagen tilsammans med Pana och jag var relativt nöjd med våra två pass. Vi gick framåt i både fösningen och drivningen men jag känner mig fortfarande ganske osäker när det händer något oväntat. Vi tragglade lite med vänsterflankningen som jag har upptäck är hennes "svåra" sida. Lördagskvällen tillbringades i goda vänners lag med Anna och Krille. Vi käkade tacos och sedan intog vi glass och Krilles specialkolasås medan vi sneglade på den usla omgången av melodifestivalen. Tävlingsmänniskor som vi är var vi tvungna att avsluta med en match i bowling på Wii. Har inga kommentarer angående hur slutresultatet föll ut :P

Söndagen började med agility för Pana och Eo och jodå jag fick ändå till lite bra träning. Pana fick mest bara känna lite på hindren och jag fick öva lite tajming. Eo körde en kombination och till slut fick vi till även slalom relativt bra. Tyvärr blev jag lite väl frustrerad idag på Eo och då går det inte att träna men vi bet ihop och började om vilket faktiskt resulterade i bra avslut. Skönt..

Jag svängde förbi affären och köpte en engångsgrill och korv för att grilla lite. Vi tog pulkan och gick till baksidan av huset för att packa upp grillen och åka lite pulka. Kvalitetstid med familjen och riktigt söndagsmys..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0