Pajer Pajer... Pajer överallt

När jag fyllde år så fick jag en pajform och en superfin kokbok med enbart pajrecept utav Malin och Niklas. Det var så mycket goda recept så jag ville prova alla på en gång. Jag har bara fått gjort ett recept hittills men siktar det blir nog en paj till helgen eller kanske en till Öppna förskolan på torsdag.



Den första pajen jag har bakat avnjöts i sällskap men Malin och Mikaela. Det blev Smulpaj med mörkchoklad och mintpäron. Ljuvligt god...


Vad sägs om Smulpaj med vit choklad och jordgubbar eller Kiwismulpaj med daimcrunch. Gillar man nötter så finns Choklad och Hallonsmulpaj med Jordnötter eller Hasselnötspaj med Päron. Detta är bara en bråkdel av de underbara recept som finns i kokboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0