Brorsorna

Nu är min underbara Isak här för att ha vinterlov. Jag hämtade honom på tåget i lördagsmorse. Vi har sedan dess hunnit mysa en himla massa och igår var vi och geocachade i Södertälje.

Gårdagen var trots sitt lite underliga väder en toppendag. Dagen började med agilityträning i ridhuset med Eo och jag är så glad för det gick så j-la bra rent ut sagt. Hon var superladdad och slalomen var 100%. Hon var superfokuserad och det var som slalomproblemet aldrig har funnits. Vilken känsla, det är bara att hoppas att vi har tagit ett steg framåt och jag får verkligen akta mig för att hamna tillbaks till slalomproblemet. Allt kommer att visa sig på nästa tävling och jag får verkligen göra en plan för hur jag ska hantera eventuella bakslag på tävlingen för att vi ska kunna gå framåt senare. Nästa tävling blir lagtävlingarna i Kista så jag har några träningstillfällen kvar..

Efter träningen drog hela familjen till Södertäljes gamla militärförläggning Ing1. Emelie och Johanna följde också med och i nästan 10 cm slask släpade vi runt hundar och barn för att leta cacher. Vi hittade 6 st denna gång och det finns några kvar som vi ta en annan gång. Fika hade vi givetvis med oss så det gick ingen större nöd på oss.

Idag har mina fina barn varit ute och åkt lite pulka. Det blåser väldans ute men lite frisk luft fick vi iallafall.

:love: En lycklig lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0