CV

Jag sitter och knåpar på mitt CV. Det är nu snart dags att ta tag i jobbiten efter mammaledigheten men jag hoppas fortfarande på att Tommy ska vinna några miljoner på hästarna så jag kan gå hemma ett tag till. Stor risk!!

Påsken har passerat lugnt och stilla och vi har varit på påskmiddag hos Vincents farfar med familj på långfredagen och Vincents farmor med familj på påskafton. Mycket sill blev det men jag älskar sill så jag var mer än nöjd.

På påskafton fick Pana en liten påskpresent av mig och det var att träffa fåren. Vi åkte med Anna och Krille ut till Mörkö för att hjälpa till med lite fårbestyr och träffa ljuvliga små lamm. Efter det vallade vi lite. Det gick faktiskt helt ok. Jag fick lite skäll av Anna för att jag är så passiv och måste bli mer bestämd i mina rörelser. Detta måste jag tänka på nästa gång. Bara att jobba vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0