Sjuk..

Så har även jag åkt på maginfluensan. Det är väl på tiden kanske då det var 9-10 år sedan jag var magsjuk men det var otroligt dålig tajming. Jag åkte ner till Göteborg i lördags för att på söndagen tillbringa hela dagen i en sporthall då Isak hade en fotbollscup som jag självklart ville se.

Efter cupen åkte jag, Vincent och Isak till mamma för att sova där. De andra sov, jag tilllbringade den mesta tiden sittandes på toalettgolvet... Trots allt så orkade vi ta oss hem på måndagen och sedan dess så har går allt i slowmotion. Jag är helt matt och orkeslös och nu känns det som hela kroppen har sagt upp sig. Typ inget som funkar man eftersom Isak bara är här denna vecka så är det att bita ihop. Tommy var hemma en dag och hjälpte till med Vincent och det underlättade ju en hel del.

Jag och Isak fick lite tid tillsammans bara han och jag igår. Vi gick på bio och kollade på Tintin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0