Babysim

Det har varit fullt upp hela veckan. Min mamma kom i förra veckan och vi har fått gjort en himla massa, bland annat varit på Ikea så nu har vi fått ett underbart storarum. Tommy målade och tapetserade om rummet för några veckor sedan och nu inredde jag och mamma det så nu har Vincent fått en egen lek/myshörna i rummet. Jag är supernöjd och trivs kanon.

Vi har även planerat, bakat och fixat inför Vincents namngivningscermoni som skulle gå av stapeln i helgen som var. Dessutom har vi hunnit varit på babysim. Jag och Vincent är på babysim varje fredag och denna fredagen så var både Tommy och mormor med.

Det är supermysigt på simmet. Varmt och skönt och Vincent bara älskar det. Han simmar som en delfin och nu har han börjat dyka också. Det gick superbra, jag var lite harig då jag inte hade så fina minnen från Isaks babysim när han skulle dyka. Isak tyckte aldrig om det men Vincent verkar tycka det är kul. Får se om han tycker det är lika roligt nästa fredag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0