Tävlingsåldern inne


Helt osannolikt men den lilla bruna får nu börja tävla agility. Hon är numera 18 månader, det har gått ruskigt fort och vi är inte ens i närheten av en start i agility. Med två vintrar from Hell så ligger vi efter i den beräknade träningen. Men.. om allt går som planerat så ska hon få starta hoppklasser i sensommar. Det beror på hur slalomträningen utvecklas. Hon är grymt lättlärd och älskar agilityn och är fantastisk att jobba med så det hänger på mig och Tommy hur duktiga vi är på att träna. Nu framöver kommer det att vara mestadels Tommy som ska träna och köra henne medan jag ska försöka inrikta mig på vallningen. Inte för att jag tror på allvar att jag kan hålla mig borta från agilityn men jag ska göra ett ärligt försök i sommar att valla. Jag kommer ju ändå att få tävla både Eo och Peg då Tommy ska döma.


Kommentarer
Postat av: Rim

GRAAAATTIS Syrran!! :D

2011-03-09 @ 16:15:19
URL: http://rimtim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0