Pana får full uppmärksamhet.

En tjej som har varit såå nöjd i helgen när resten av familjen är borta är Pana. Hon har nu fri tillgång i hela huset, något som inte går i vanliga fall då vi har alla tre hundar hemma. Det bästa av allt tycker hon är att få sova i sängen. Något som jag kanske inte uppskattat lika mycket. Eo sover alltid i sängen men har lärt sig var man kan sova utan att man sparkar på henne och tycker hon är i vägen. Men Pana har ingen sådan känsla... hon ska minsann ligga mitt i sängen, på rygg och snarka... I natt var det mycket bättre så jag är trots allt hyfsat utvilad.

En bild, inte perfekt fokus men den visar ändå hur det har sett ut under helgen.


Sedan har min underbara son bakat till mig också :) Egendesignad uppläggning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0