Vincent 7 månader

Herregud vad det går fort. Idag är det 7 månader sedan världens bästa Vincent kom till världen. Det är svårt att uttrycka vilka avtryck den lilla underbara människa har gjort men han är heeelt fantastisk. Alltid en solstråle och har till dagens datum aldrig varit sjuk förutom lite snor så jag hoppas han håller sig lika frisk som hans bror och resterande familj är. Vi är väldigt sällan sjuka här och det är ju bra.

Vincent väger 7,8 kg och är nästan 70 cm lång. Han följer sina kurvor precis som han ska och verkar tycka livet är toppen. Jag är så glad att just lilla Vincent kom in i mitt liv han är suverän precis som sin storebror.

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA, FINASTE OCH UNDERBARASTE BARN!!! Bara så ni vet :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0