Utveckling

Tiden går så snabbt och idag gjorde vi debut i sittvagnen. Det var uppskattat men Vincent var lite skeptisk.. Han gillar fortfarande sin liggvagn för man sover så skönt i den.

Vi tog en promenad bort till öppna förskolan och jag hade helt missat att det var lussefirande idag :( Det började halv tio och trots att jag hade satt klockan på ringning kom vi inte upp. Vi var på förskolan strax efter tio och alla barn (utom Vincent) var tomtar eller pepparkaksgubbar men jag tror inte Vincent tänkte på det.. God fika var det iallafall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du inte fb längre? Pratade med din mamma igår, hahaha. Inte visst jag att hon satt på vår ledningscenrtal :) Kram

2011-12-12 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0