Julklappstips

Jag har sytt lite vetekuddar och har några få kvar som jag tänkte sälja.

Värm vetekudden i micro ca 2 minuter och du har en kudde som mjukar upp och värmer stela muskler. Använd gärna kudden vid avslappning och till smärtlindring. Vill du ha en svalkande kudde lägger du bara kudden i frysen.

Kuddarna 42 cm långa och 20 cm breda.


Jag har även några vetekuddar under produktion. Så här ser tyget ut, grå, vit, röd ovh svart. Det blir även en svart kant runt denna vetekudde. Den är 43 cm lång och 18 cm bred.



De som jag har kvar kommer att kosta 140 kr st + eventuell frakt.
Är ni intresserade så skicka ett mail till mig

[email protected]

Jag bara älskar min vetekudde och använder den flitigt, mest för att värma mig när jag kryper upp i soffan eller har den på min axel under tiden jag virkar eller stickar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0