Oväder

Det ska dra in ett herrans oväder ikväll. Det ösregnar coh åskar i Göteborg och ovädret är på väg mot östkusten. Just nu känner jag att jag inte vill åka till Avesta. Hur kul är det att vara i en husvagn med tre blöta och grusiga hundar varav den ena är åskrädd, den andra sover som en gris i sängen, vilket är bra, och den tredje gör sin debut i husvagnssvängen. Är lite osäker på hur det påverkar henne och om hon kommer att förknippa husvagnen med galenskap framöver.

Blir det massor av regn så kommer säkert inte underlaget bli så kul heller eftersom det är en speedwaybanan och underlaget är grus. Då tänker jag inte på själva tävlandet för det stör mig inte utan på hanteringen och förvaringen av hundarna. Gahh... Det blir till att packa ner massor av handdukar.

Dessutom är det klass 3 varning på SMHIs sida.




Men resten av helgen kommer det att se ut som helt ok väder. Hoppas, hoppas...




Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att vädret blir bra i helgen!

Jag åker iväg till Avesta om drygt två timmar hoppas jag. Klart vi grillar på lördag! Vi hade också tänkt grilla men vi kan väl slå ihop oss på något sätt, det vore ju jätte mysigt!



Jag höll talet för ett gäng stackare i klassen. haha, jag övertygade dem iallafall! Trots att dem inte är så insatta :P

2010-05-21 @ 16:06:15
URL: http://minhund.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0