Isak tränar med Eo, husvagnssemester och flytt på gång

Idag så blir det Isak som ska träna med Eo. Han kommer att få tävla Eo i agilityklassen på lördagen i Avesta. Vi var bara anmälda till agilityklassen för Tommy dömer hopp trean och då får inte jag eller Isak springa. Gör inte mig någonting då jag, Isak och alla hundarna har en lååååång sovmorgon. Jag vet att Isak kommer att klara att tävla Eo briljant och de är så duktiga ihop. han har startat henne förrut och det har gått hur bra som helst.
På söndagen tävlar jag båda klasserna. Det ska bli skönt att få komma iväg med husvagnen i helgen för nästa vecka smäller det. Vi kommer få nycklarna till vår nyinköpta lägenhet imorgon och vi kan börja flytta in nästa vecka. Det är både roligt och trist för jag trivs så otroligt bra i området vi bor i nu. Det är helt ljuvligt där men det är på andra våningen. Nu får vi ju en hörntomt med skog bakom. Det tråkiga är att jag är usel på inredning och det måste fixas till såsom att måla, lägga golv osv. Jag har ingen känsla för färg och form i någon större bemärkelse så vi får väl se vad jag och Tommy kan åstadkomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0