Nyinköpt

Ganska nyss köpte jag ny utrustning till min lilla bruna tjej. Hon avverkar halsband, selar och koppel på löpande band. Det är så roligt att tugga av dem tycker hon, gahhh..

Nu har jag köpt ny sele i Grönt och Orange och ett matchande koppel med stretch. Så här vackert står det om kopplet.



Unghund eller valp är väl en kategori som Pana måste räknas in i väl?? Det kan väl inte vara så att hon är obildad när det gäller att gå i koppel :P

Det är samma färg på kopplet och selen fastän det inte ser så ut på bilderna. Och jag är än så länge mycket nöjd med stretchkopplet till min "unghund" på 1 år.


Kommentarer
Postat av: Sophie Nordström

Drar Pana i kopplet?

Om inte, hur lärde du in henne att gå fint i kopplet?

Meya har helt tappat att man inte ska dra i kopplet. När hon fyllde 10mån kom det som över en natt att nu ska vi dra i kopplet igen.. Nu fyller hon snart ett år, och nu tycker jag att det måste bli ändring på det här!

2010-08-25 @ 22:31:10
URL: http://sophieochmeya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0