Konferens

  

Imorgon mitt på dagen drar jag iväg på konferens med jobbet över helgen. Helgen kommer att tillbringas på Svartå Herrgård i Värmland. Jag hoppas så på fint väder och lite tid över så jag kan strosa omkring i deras trädgård som sägs vara vacker. Kameran kommer självklart att följa med.

Helgen kommer mestadels bestå av presentationer av produktnyheter inför hösten från olika inbjudna leverantörer och även en intern konferens gällande vår lagerflytt och byte av affärssystem. Spännande. Självklart kommer det var mycket god mat och dryck. Det har även utlovats lite lek och skoj också.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får en trevlig helg :)



Vad sägs om träning på onsdag? Jag kanske kan få åka med dig från stan? :)



Det blir ju utmärkt att träffas i Flen! (Ha med dig lite latinförslag till dess, jag tyckte det lät jätte häftigt!)

En sak bara.. jag är förvisso ledig under Rättvik, men däremot är mina föräldrar lite mindre sugna på att skjutsa mig enda dit. Sedan såg jag att det även var två dagar, ska ni vara där båda dagarna? Det kanske finns något tågalternativ jag kan ta...?

2010-08-30 @ 19:40:43
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Malin

Hoppas du får en trevlig helg :)



Vad sägs om träning på onsdag? Jag kanske kan få åka med dig från stan? :)



Det blir ju utmärkt att träffas i Flen! (Ha med dig lite latinförslag till dess, jag tyckte det lät jätte häftigt!)

En sak bara.. jag är förvisso ledig under Rättvik, men däremot är mina föräldrar lite mindre sugna på att skjutsa mig enda dit. Sedan såg jag att det även var två dagar, ska ni vara där båda dagarna? Det kanske finns något tågalternativ jag kan ta...?

2010-08-30 @ 19:41:53
URL: http://minhund.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0