Fyndat igen

Jag är så nöjd över mitt senaste fynd. En Polarn och Pyret skaljacka för endast 200 kr. Den var så gott som ny. Nypriset för en sådan jacka är 800 kr. Att sedan Vincent passade så bra i den färgen gör inte saken sämre. Det var precis den orangea färgen jag ville ha. Färgen på bilden är lite missvisande den är mörkare. 

Fyndet innan var en svart fleecejacka, också Polarn och Pyret för enbart 51 kr på tradera. Den kostar 499 nypris. Jag har även fyndat en helt ny fleecejacka (lurvfleece) från Didrikssons på Tradera för 80 kr. Den kostar väl 300 ny. Jag älskar att hitta sådana här guldkorn..

Nedan har han den svarta fleecejackan från PoP och fleecejackan från Didrikssons
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0