Maskotar

För ett litet tag sedan blev Isaks frölundamaskot färdig och då önskade sig Tommy också en maskot, men han ville inte ha någon frölundamaskot. För honom är det Djurgården som gäller och då blev det givetvis deras färger som maskoten blev gjord i.



Jag blev lite sugen på bakelser och varför inte en prinsesstårta.



Så här ser min lilla virkkorg ut för tillfället. Jag har lite blandade garnnystan och mitt nästa projekt är  en punchrulle, som ni kan se är påbörjad nere i högra hörnet i korgen, och en liten sköldpadda till Isak.


Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, vad fina! Nu blev jag imponerad. Får man köpa sig en maskot eller gör du bara för hemmabruk? :)

2011-02-27 @ 21:06:40
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Malin

Maskot till laget lät ju kanon! Samma sak med färgerna. Du är händig du ;)

haha, jag har aldrig varit "någon" när det gäller att heja på lag, förutom Tribond då - så jag nöjer mig med en sådan :)

2011-02-28 @ 14:44:31
Postat av: Malin (igen..)

Jag har också fått känslan av att veterinärer har "lägre krav" vad gäller vilt. Men Eo tror jag i överlag är nättare i kroppen än Ronja så om 5 är lagom för Eo så lär det vara lagom för Ronja att vara under 6kg :)

2011-02-28 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0