Utflykt

Idag har jag och Vincent varit hos Malin och hennes Viktor på besök. Malin träffade jag på mammagruppen och hennes Viktor föddes 6 dagar före Vincent. Även om våra barn enbart är 6 respektive 7 veckor å var det kul att se att pojkarna faktiskt reagerade när den andra lät. Vi har fikat och tagit en promenad till Malins hästar.

Reine är nytillskottet i hennes flock på fyra hästar. Reine är, om jag inte minns fel, 5 veckor gammal och alltså jämngammal med våra söner :)

Det är även i närheten av Malin som det är tänkt att jag ska hjälpa till med en flock får. Det är Viktors farbror som äger fåren och de behöver hjälp in i mellan med olika aktiviteter. De är inte riktigt invallade men det kommer jag få hjälp med. Det är inte riktigt sjyst att låta Pana valla direkt på dem om de är helt galna. Vi får se om vi kan hjälpa till på det sättet jag vill. Bara vi får tränat lite till så kommer det alldeles säkert att bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0