Debuten närmar sig

Idag har jag varit iväg och tränat agility för första gången sedan sent i höstas. Jag kommer att bli jag som debuterar Pana officiellt och då är ju det bra att ha tränat först. När jag blev gravid så var vi endast på nybörjarstadiet och nu är hon så gott som startklar efter att Tommy har tränat ordentligt dessa månader. Hon är verkligen skithäftig och så duktig.

Jag är väldigt ringrostig och har ingen kondition alls. Jag försökte verkligen springa snabbt men jag tog mig fram som en snigel. Tommy hade byggt upp en agilityklass 1 och jag tyckte allt att vi klarade det bra. Det var så roligt att springa igen. Jag och Pana har en träningstävling på torsdag att se fram emot sedan ska jag på en kvällskurs för Eva-Marie nästa vecka så vi hinner att köra ihop oss lite innan debuten.


Kommentarer
Postat av: tommy

Det såg förvånansvärt bra ut :) kommer bli vinst i de debuten :p

2011-06-13 @ 09:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0