Pana och jag rekommenderar

Pana och jag rekommenderar verkligen Roslund & Hellström. Jag har nu läst ut den tredje av deras böcker och jag är helt såld på deras böcker. Det är verkligen förutom en spännande historia, tänkvärda böcker de skriver. Dessutom skriver de alltid tanken bakom böckerna i slutet och det är minst lika intressant att läsa. Jag ska nu börja på den fjärde av hittills fem böcker de har skrivit. Jag hoppas på fler.

Förövrigt ska jag fösöka hitta nya spännade och bra böcker till semestern som börjar nästa vecka. Jag tänkte börja med Karin Fossums serie eventuellt någon bok från Kajsa Ingemarsson. Jag gillade Små citroner gula. Det är inte alls någon deckare utan mer en feelgoodbok. jag gillade den på något konstigt sätt. Jag får se vad det blir.

Jag vill gärna ha förslag om ni har någon favoritbok som absolut inte ska missas.


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

Jag har precis läst klart Jens Lapidus två första; Snabba Cash och Aldrig Fucka Upp. Otroligt bra böcker och svåra att lägga ifrån sej!:)

Skrivna på ett lite mer annorlunda sätt, men jag gillar:)

2010-07-13 @ 11:52:07
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0