Sjukt mycket vilja

Det är så mycket jag vill göra men så lite tid. Jag vill väldigt gärna blogga till exempel men tiden räcker inte riktigt till. Framförallt inte nu när Vincent är så mobil. Han har inte börjat gå ännu men han kryper fortare än vinden och ställer sig upp mot allt han hittar, kryper över och kryper under. Ja, han tar sig fram vart som helst..

Jag håller även på att virka mormorsrutor till f-bannelse.. jag försöker att få klart Vincents filt någon gång. Den kommer att bli jättefin men just nu kräks jag bara över den. Samtidigt så knyter jag hundleksaker i fleece som ska säljas på Strängnäs cup imorgon. Jag har även fått en låda med halsband och koppel från Malin som jag ska sälja för henne. Ska bli superkul.. Jag har beställt en sele och ett halsband från Malin till Pana som är under tillverkning. Jag är sjukt nyfiken på hur det blir. Det skulle ta ungefär en vecka..


Gå in på Malins sida och kolla in de fina halsbanden... Här klickar ni...

Agilityn är såå kul just nu men frustrerande. Jag har verkligen världens bästa hund och då blir man så irriterad över att jag inte kan visa henne vägen ordentligt. Jag har torrhandlat på hinder här hemma på de svängar som jag har svårt för och som vi, eller rättare sagt jag, har missat på tävling. Jag vill verkligen göra bra ifrån mig imorgon för Panas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0