Födelsedag

Som vanligt är det fullt upp. Det har varit underbart besök av Isak, födelsedag för Vincent och tävlingar med Pana. Det är väl mest tävlingarna med Pana som ger mig mest huvudbry.. Detta ska jag försöka att formulera bättre i ett annat inlägg.

Vincents födelsedagstårta


Detta inlägget ska hedra min lilla älskling Vincent som fyllde 1 år förra veckan. Den 2 maj var det 1 år sedan den lilla underbara ungen kom ut med buller och bång. Han har verkligen vänt mitt liv upp och ner och förändrat det på ett sätt jag aldrig kunde ana. Bara till det positiva. Jag har ändrat mig väldigt mycket, tycker jag själv i alla fall. Jag har blivit mycket lugnare, hetsar inte upp mig för småsaker, mer tålamod och jag njuter mer nu än vad jag gjorde innan Vincent kom. Jag hoppas att denna förändring håller i sig.

Vincent är en sådan solstråle och verkar trivas ypperligt med livet. Han älskar att vara ute och det bästa är när brorsan och hundarna är med. Han kan sitta i sin vagn i timmar och kolla på allt som rör sig. Allt från agilityträning/tävling till bilarna som kör på gatan. Han brukar följa med mig och träna agility och sitter då och applåderar efter avslutad kombination. Han är så underbar min lilla.

Under valborgsmässohelgen kom mormor och Isak upp för att tillbringa några dagar med oss och fixa med Vincents kalas som gick av stapeln på lördagen. Vincent fick mycket fina presenter som han var väldigt nöjd med.

Isak stannade till tisdagen då han tog tåget till Bohuslän igen. Tungt som vanligt.. På onsdagen då det var Vincents riktiga 1 årsdag var mammorna med barn från mammagruppen inbjudna. Vi hade kanonväder så vi passade på att vara ute då alla barnen numera är mobila och vill vara överallt hela tiden.



Lite fika. Vuxna fick kakor och barnen ett eget fruktfat.


Joni.. En av polarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0