SM-pinne

Äntligen!!! Vi tog vår första SM-pinne i lag idag. Vi har haft lite stolpe ut eller så har inte laget fått till bra lopp samtidigt. Vi byter bra lopp hej vilt.. Idag fick vi äntligen tre nollor och en andraplats var vår. Eo var med och bidrog till denna pinne och det känns så underbart att vi fick till en nolla. Det kändes nästan som jag vann SM efter den slalomen som vi gjorde idag. Åhh vad skönt det var.

De andra två loppen gjorde vi väldigt bra fast... vi fick fel i slalomen i de resterande loppen. De var lite smolk i bägaren men jag får inte gräva ner mig för det. Vi gjorde väldigt bra lopp och Eo hade fin attityd och även om vi inte riktigt har bra tider i kroppen så kommer tiderna att komma mer och mer om vi kan fortsätta att göra bra lopp och få mer självförtroende. Nu är det tre veckor till nästa tävling och det ska tränas slalom och kondition tills dess och försöka förbereda oss än mer. Då är det fyra laglopp som ska avverkas och vi lär få träna ordentligt så vi orkar hålla fokus i fyra lopp.

Hela helgen har gått i agilityns tecken. I går tog jag Pana och mötte upp Mikaela och Malin för lite träning. Det var ringrostigt kan jag säga. Pana var superladdad efter mååånga veckors vila och jag var knappt med i matchen men väldigt roligt hade vi. Efter träningen packade jag ihop familjen och vi åkte till Malin och Niklas för att kolla in melodifestivalen och äta  gott. Tina med sina smågrabbar dök också upp på kvällen och ju fler desto roligare. Vi stannade över och tog följe till tävlingarna idag. Tack så mycket för supergod mat och trevligt sällskap allihop och stort grattis till alla framgångar under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0