Virkprojekt

Mitt nuvarande stora virkprojekt är en filt till Vincent. Det är ett långtidsprojekt och under tiden så bryts det av med lite mindre projekt. Jag ska göra en drake till Isak och Vincent sedan så samlar jag ihop en massa mönster på grönsaker, frukt, kakor och bakelser som jag har tänkt att virka lite då och då. Jag och Tommy vill ju ha god fika när Vincent har tänkt att börja med att bjuda oss på fika..

Här är filten som är påbörjad..


Ett nytt mobilfodral är ju ett måste nu när jag har fått en ny telefon. Jag har inskaffat en Iphone 4s och än så länge är jag nöjd. Kommer inte att behöva alla dessa funktioner som finns man jag får väl försöka lära mig några i alla fall..

Mobilfodral med en tänkt fjäril men den har inte kommit på än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0