Lagtävling

Idag och imorgon skulle sista lagtävlingarna för denna SM-period gå av stapeln, dock så satte vädergudarna käppar i hjulet för oss denna gång. Tävlingen blev inställd och det var helt rätt beslut men... Vi hade en chans att ta pinnar så det skulle räcka till ett SM-deltagande, men som hela vår lagtävlingssäsong så har även denna tävling genomsyrats med stolpe ut.

Till SM i Borlänge kommer jag att åka ändå då Tommy ska döma kontaktfält. Jag får se fram emot att vara support till mina lagkamrater, som kvalat individuellt, och andra vänner som har kvalat till SM. Ni är grymma... Vad som gäller för Eo får jag väl ge upp drömmen att få tävla SM med henne. Bara inse fakta och sedan satsa på att jag kommer att tävla SM med Pana i framtiden.

Så här såg det ut i morse när vi anlände till tävlingsplatsen. Helt galet mycket snö i April...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0