Skapande

Just nu har jag en downperiod när det gäller motivation och lust till att träna mer ordentligt, förutom Panas vallning, och det ger lite tid till att sticka och virka lite..

En mössa är på väg till Isak


Sedan har den riktiga vallhunden bitit av benet på Vincents lamm så det måste jag fixa till. Bara till att virka ett nytt ben och sy på...


Lite ljuslyktor har jag virkat ihop i helgen. De två röda ska svärmor få då hon har passat Peg i helgen så jag slapp ha alla tre hundarna hemma i helgen när Tommy var på domarkonferans.



Lyktorna är virkade efter detta mönster.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är helt otroligt duktig på att virka!! :)

2011-11-30 @ 17:38:17
URL: http://www.elegantdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0