Vuxit

I fredags var det dags att besöka BVC för första gången sedan vi kom hem. Det var en herrans massa frågor vi fick svara på och sedan var det dags att väga Vincent. Ingen mätning den första gången. Vincent gick endast ner 30 g när vi var på BB pch han äter typ hela tiden så jag var inte ororlig att han inte skulle ha ökat i vikt.

Visst hade jag rätt.. Han hade gått upp till 3500 g så nästan 500 g har han ökat i vikt på nästan 2 veckor. Han börjar bli en stor pojk. Vi fick även en massa broschyrer och böcker med oss hem med med råd och rön om den första tiden. Vincent fick även en liten bok han med, som vi ska fylla i alla hans uppgifter och sedan ska den med vid varje BVC besök. Jag vägde mig också och jag har bara 3 kg kvar till min vikt som jag vägde in mig på när jag väntade Vincent. Känns skönt att inte ha så mycket kvar att gå ner och förhoppningsvis försvinner det ganska lätt så fort jag kan börja promenera längre promenader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0