Presenter

Idag var det Strängnäs cup och Tommy åkte dit med hundarna för att försöka vinna tillbaks den fina bucklan. Men icke.. det var mest disk idag och ingen finalplats för varken Peg eller Eo.

Jag och Vincent kom slutligen iväg till tävlingsplatsen och det var skönt att få komma ut lite och träffa folk. Jag sitter som sagt mest inne i soffan och kollar på tv. Längtar verkligen tills jag kan börja köra själv men just nu är jag glad att kunna promenera lite utan att få superont.

Vill gratulera Malin och Diesel och Annette och Vesta som gick till final och ett extra grattis till Malin som placerade sig på en hedersvärd andraplats. Superbra jobbat :)

Malin och Niklas hade även köpt så fina presenter till Vincent. Självklart med får på :) Stort stort tack till de otroligt fina tofflorna och de ljuvliga handukarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0