Fotbollsmatch

Som vanligt på helgerna är det fotbollsmatcher med Isaks lag. Jag har skött fysträningen innan Vincent kom och har nu haft ett uppehåll med träningen sedan dess. Jag tänker nu att börja träna en gång i veckan till att börja med och det verkar vara uppskattat av killarna. Tyvärr har de inte visat vad de kan ännu på varje match. De är lite ojämna och det är något jag vill jobba på. Inställningen är lite si och så och behövs funderas över vilket är ett spännande projekt och det är så utvecklande för mig med.

Min fina Isak är målvakt denna säsong och gör det med bravur. Är numera 1:a målvakt i laget.


Avspark. Viktor är lagkapten för dagen


Tuffa närkamper


Hörna


Storleken på pojkarna kan vara stoooora i denna ålder..


Resterande lag väntar på sin tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0