Agilityhelg

I dagarna 3 så har min mamma varit här och hälsat på. Hon har umgåtts med Isak och Vincent och hjälpt till med att laga god mat till oss. Vi har varit och shoppat lite men förövrigt så är det fortfarande mest soffläge. Vincent börjar nu tycka att det är relativt ok att åka vagn. Det underlättar mycket och jag kan komma ut och få en liten promenad och få lite förnyad energi. Förhoppningsvis ska jag väl snart kunna ta mig ut och träna hundarna så fort Vincent sover längre än 15 min i sträck.  

I helgen så blir det till att åka till Knivsta och tävla. Tommy tävlar både Eo och Peg. Peg kör enbart individuellt medan Eo kör både individuellt och lag på lördag. Vi har lånat svärmors husbil då termostaten i vår husvagn inte riktigt fungerar och vi vill inte chansa nu när Vincent ska vara med på sin första agilityhelg med allt det innebär. Det ska bli kul att komma iväg till helgen. Bara hålla tummarna att det är fint väder så vi kan vara ute mycket i helgen. Hoppas även att få kolla på mycket bra agility då jag har abstinens. Snart, snart kan jag komma igång och träna lite. Jag ska testa att valla på måndag och hoppas att det funkar i alla fall. Isak har längtat efter husvagn/husbilssäsongen så mycket då han, och jag, tycker det är mysigt att sitta i husvagnen och spela yatzy och äta chips. 

Imorgon blir det till att handla och så fort Tommy kommer hem så drar vi :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0