Uppdateringar kommer

Bilden tagen innefrån husbilen :) Kan inte klaga på utsikten..


Just nu sitter jag i husbilen på en underbar plats på hällarna utanför Visby och betalar räkningar. Tommy och Isak är på Vattenlandet med Niklas och jag, hundarna och Vincent stannade i husbilen för lite fix på nätet. Med brist på el så kan jag inte uppdatera ordentligt ännu men jag har massor av bilder från vårat turistande och geocachande. Vi har hittat ett gäng cacher. Vi hinner inte så många per dag då det är otroligt varmt och vi vill inte släpa runt Vincent i denna värme.

En händelserik vecka hittills med underbara platser, kanonsällskap, träningstävling på Klinteortens HU och en hel del geocachande. Mer kommer det att bli då tävlingarna börjar imorgon. Jag håller på att skriva ihop lite om varje dag i ett worddokument som jag kommer att lägga ut lite pö om pö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0