Semester

Oj oj oj vad det planeras här hemma. Vi kommer i år att ha ungefär sju veckors semester ihop och för detta krävs det planering. Vi har varit i valet och kvalet om att åka till Gotland även i år då vi har lite strul med vår husvagn. Men som en ängel lånade svärmor ut sin husbil så det kommer bli drygt en vecka på Gotland.



Gotland var Isaks enda önskemål så det är kul att det blir av. Vi åker midsommardagen och kommer hem vecka 27. Då kommer jag att möta upp Isaks pappa och Isak åker med honom till Bohuslän för semester. Jag, Tommy och Vincent åker i slutet av veckan upp till Skutskär för att tävla i fyra dagar. Därefter har vi inte riktigt bestämt och vi ska vara hemma eller om vi ska åka till Ulricehamn för att tävla. Till Bohuslän ska vi i alla fall i år och det blir i slutet av Juli.

Vi kommer att åka ner till Bohuslän och ska bo på Uddevalla BK under vecka 29-30. Eva ska hålla kurs där och har hyrt anläggningen och ska själv bo där under kursveckorna. Vi kommer att hyra in oss på en husvagnsplats och har alla förnödigheter vi kan önska oss plus en hel agilitybana till vårt förfogande på kvällarna efter kursen. Dessutom kommer jag att träffa många av mina gamla hundtränarvänner, det kan inte bli bättre. Därifrån har vi också nära till allt, från bad till uteliv.

Jag kommer även att försöka åka och valla under semestern, så Jenny jag kommer att våldgästa dig och dina får om du är hemma :) Vill gärna träffa din lilla stjärna också även om risken för valpsjuka kan infinna sig. Skulle valpsjukan infinna sig i mitt sinne så tänker jag bara tillbaks på tiden när Pana var valp, då går det fort över...

Imorgon slutar Isak skolan och sedan börjar vår sommar, Tommy jobbar fram till midsommar sedan är hela familjen lediga tillsammans :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt med så många veckor av ledighet!

Kul att ni kommer iväg till Gotland :)

2011-06-09 @ 10:40:06
URL: http://www.elegantdogs,wordpress.com
Postat av: Jenny

HAHAHA!!!

Du är varmt välkommen!



Kram

2011-06-09 @ 13:27:54
URL: http://borderlites.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0