Isaks dag

Igår var det Isaks dag. Han fyller hela 11 år. Grattis min underbara son. Jag älskar dig!!!!

I förrgår eftermiddag så kom min syster med barn till oss. Isaks dag började med att allihop väckte honom med frukost, sång och presenter. Vi åt frukost tillsammans allihop innan jag och Isak åkte till fotbollsplanen för dagens hemmamatch. Resten av familjen kom till matchstart.

Vilken början på dagen. Laget vann med 3-2!!! Hela laget gjorde en superinsats och Isak gjorde kalasräddningar i målet och blev en hyllad medspelare. Laget sjöng för Isak i omklädesrummet efter match.

Efter matchen gick vi hem och åt lunch och tog det lite lugnt innan det blev tårtdags och fler gäster.

Så här tillbringade vi eftermiddagen.


Senare kom Tommys mamma och bror.


Då blev det hemmagjord tårta, som Tommy gjort och isak dekorerat


Dagen avslutades med en grillning och ett bad för hundar och barn i malsjön. En toppendag helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej



Lille Tim kommer från Orust. Hans föräldrar är Loki REGV1205/2007 och Zackriassa Humlan REGV 1072/2007.



Han är ett riktigt litet charmtroll.;-)



Kram



2011-06-07 @ 16:44:16
URL: http://borderlites.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0