Det ultimata kopplet?

Äntligen har jag hittat det ultimata kopplet, tror jag i alla fall. Kopplet är kombinerat koppel och kampleksak med fjädring. Just nu har jag ett fjädrande koppel till pana, eller rättare sagt, det var fjädrande. Hon har lite svårt att behärska sig när det gäller att gå i koppel och då känns det bra att ha ett fjädrande koppel som dämpar lite både för henne och mig.

Pana älskar att kampa och det är oftast kampleksak vi använder när vi tränar. Hon leker också med kopplet när hon får lov till det så jag har alltid en "leksak" med när vi är ute. Dock så vill jag ju ha en speciell leksak på tävling och oftast kan man ju lägga sin leksak på bestämd plats utanför banan. Ibland inträffar det att man inte kan lägga sin leksak där utan att det blir för uppenbart att den är där och ibland är inte ens banområdet utmärkt och då vet man inte var grejerna får vara. I nuläget så vill jag gärna belöna Pana så fort som möjligt efter loppet då vi är så färska. Som sagt, så hoppas jag nu att jag har hittat det ultimata tävlingskopplet för kopplet finns ju alltid i slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0