Våren är kommen

Åtminstonde i vårt kök. Har fått ner julgardiner och fått upp våriga gardiner med tulpaner på. Jag köpte gardinerna till vår förra lägenhet men de passade aldrig där men nu i vår nya lägenhet passar de utmärkt, framförallt efter vår ommålning. Tur att jag inte slängde gardinerna. Igår, som förövrigt var tulpanens dag, så köpte jag en bukett rosa tulpaner så nu är vi förberedda för våren.

Isak har idag varit en duktig bagare och bakat underbara kladdmuffins med extra choklad på toppen under tiden jag och Tommy har fixat. Vilken underbar son jag har :love:

Så har jag äääntligen bestämt mig för vilket objektiv som ska jag ska köpa och det var verkligen tur att jag inte tryckte på köpknappen i fredags, då jag bestämde mig, för tror du inte bilf--n gick sönder i lördags morse. Men förhoppningsvis så är det inte så farligt som jag vill tro utan det är nog "bara" generatorremmen som har gått av och det är inte ruinerande dyrt att laga. Så med lite tur kanske jag kan köpa objektivet nästa månad istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0