Träningsvärk

Gahh.. Hur kan man få träningsvärk i händerna.. Jag har nu försökt mig på att virka i 2 dagar och det går sådär... Själva virkningen fungerar ju men sedan ska det räknas maskor också och hålla reda på varv det är där det går snett varje gång. Så nu virkar jag ett varv för att konstatera att det har blivit fel och får dra upp hela varvet för att göra om så det blir rätt. Så där håller jag på men det artar sig och jag har kommit en bit på väg. Sedan har jag ju inte så snygga maskor som det är i boken men men.. övning ger färdighet.

Ska se om jag kan komma ihåg och föreviga spektaklet när det börjar likna en frölundamaskot.


Kommentarer
Postat av: Ämelie

Åh vad duktig du är som virkar! :D

Du råkar inte veta om man kan träna agility någonstans någongång nu snart ? Jag och Gucci behöver träna så vi inte tappar allt för mycket känner jag .. Vi saknar att träna med er!

2011-01-29 @ 00:51:49
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0