Taskig uppdatering

Eftersom jag "bara" har varit ledig hela julhelgen, mellandagarna och nyår så har jag inte haft ork att blogga. Allt mindre att tänka. Jag och Tommy har faktiskt bara tagit det väääldigt lugnt, sovit mycket och kollat på serier som Entourage och lite filmer. Vi har dock hunnit med att fixa lite hemma.

Tommy har målat köket och jag har lagt färdigt golvet i Isaks tvspelsrum. Nu är det bara listerna kvar så är allt klart. Nästa projekt blir sovrummet. Golv ska läggas och målas. Lite inköp på Ikea får det också bli. En ny sänggavel och en skena i taket så vi kan hänga upp tyg framför de fula trådbackarna som vi har istället för garderober ska inhandlas. Vi hade en tanke på att sätta upp en stor garderob med skjutdörrar men eftersom Isak kommer att få det rummet om några år och han har ingen användning av sådana garderober så vi spar de pengarna och gör något annat för dem istället.

Hundarna har fått promenader annars har de också fått tagit det lugnt. På annandagen var vi i och för sig iväg och tränade i inomhushallen i Kungsör. Det var så härligt att få träna inomhus med värme. Underlaget var helt ok också. Hundarna halkade lite i början med sedan fick de in tekniken och kunde springa på ordentligt. Pana njöt av att få träna ordentligt. Hon är så häftig den hunden alltså. Det finns bara ett läge. Fullt ös!!!

Eo är helt återställd och är som vanligt efter sin vistelse på Strömsholm. Vi ska ta ett sista blodprov i slutet av veckan för att försäkra oss om att inga organ har tagit någon skada efter den troliga förgiftningen.

Isak är fortfarande på västkusten och har jullov. Han kommer hem i slutet av veckan och det ska bli underbart. Jag har längtat så efter honom även om han är stor nu och vi har kontakt genom SMS och tel så är det tomt när han inte är hemma. 

Många är så ambitiösa och har sammanfattat sitt 2010. Vi får se om jag får tummen ur och göra det jag också :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för ditt svar, och det du skriver låter toppen! Då vet jag att jag (kanske) är på rätt spår trots allt. Ska satsa på den attityden i helgen. Vi måste ju hitta varandra igen, jag och Ella. :)

2011-01-04 @ 18:49:57
URL: http://ww.elegantdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0