Julshoppa

Idag skulle vi iväg till Hundmässan för att julshoppa lite hundgrejer och jag skulle träffa min kusin med alla hennes Chinese crested. Dock fick hon förhinder och fick stanna hemma så då blev det att vi också stannade hemma. Jag kände att det kunde kvitta med mässan i år då jag är totalt ointresserad av utställning och inte fanns det något annat att kolla på. Har ingen större lust då att trängas med en massa folk och då blev det till att stanna hemma i soffan framför skidskyttet istället.

Mellan herrarnas och damernas jaktstart har jag och Tommy varit en snabb sväng i Mariefred och julshoppat lite till Vincent. Vi tog även en cache på vägen :)

MiniBee är värt ett besök om ni är i Mariefred. Finns massor av fina kläder, de har även en ny webshop.

Nu är vi redo för vinterns antågande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0