Saknad

Jag vet inte var jag ska börja och hur jag ska uttrycka mig men kort sagt så har Isak flyttat till sin pappa i Uddevalla. Det är någon han verkligen ville, dock inte jag såklart.. Jag gör allt för min pojk och är det något som han ville testa på så kan jag inte stoppa hans framfart i livet. Han växer upp och blir stor och min uppgift är att stötta honom och lära honom bli självständig så han klarar sig i vuxenlivet. Nu är han bara 11 år men en väldigt förståndig 11 åring.

Jag har mycket bearbetning framför mig och saknaden är enorm. Just nu blir det mycket virkat och jag har även börjat sticka för att fylla tomrummet och försöka att inte tänka för mycket. Hundträning blir det inte jättemycket med och Tommy får ta hand om det då det kräver för mycket tankearbete just nu. Vi ska iväg och testa att träna lite ikväll och sedan iväg och tävla i helgen så vi får se hur det går.

Jag har varit nere i Uddevalla och skolat in Isak och den nya skolan verkar bra och han har redan fått nya kamrater. Han går i samma klass som sin granne så de har sällskap till och från skolan varje dag. Isak har även börjat i nytt fotbollslag och jag hoppas han kommer att börja i handbollen lite senare i höst. Hans pappa är också väldigt sportintresserad så det kommer att bli superbra.

En frölundamössa hann jag att virka till honom innan han åkte till Bohuslän. Den lilla "knappen" på sidan av mössan är ett får då mössan är gjord av 100% ull och den knappen symboliserar även att mössan är hemmagjord. Garnet heter Drops Eskimo och mönstret jag utgick ifrån hittade jag här.


Kommentarer
Postat av: Brian

Hej. Förstår att saknade är stor och självklart är det nyttigt för honom att han prova själv. Lycka till till er alla! Åh vilken FIN mössa älska, hoppas han också älskar den! Ha det gött! Kram Brian

2011-09-07 @ 21:29:34
URL: http://frolundaiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0