Maskot till laget

Tanken är att alla i laget Tribond ska få en maskot men jag har enbart färdigställt en maskot ännu och den var bokad sedan tidigare till Malin och Ronja.



Eo fick vara provdocka innan vi gav bort maskoten. Tanken är att färgerna på maskoten ska passa ihop med våra fina trefärgade shelties. Eo börjar bli lite gammal och börjar bli lite grå. Min fina tjej. Jag får även skaffa ett halsband som matchar bättre än det hon har också...



vad jag förstår gjorde maskoten susen, Malin och Ronja nollade sitt första agilitylopp i 3:an :) Grattis... Fler nollade lopp kommer att följa.


Kommentarer
Postat av: Malin

Wihoo, maskoten gjorde verkligen super :D

2011-04-03 @ 20:34:27
URL: http://Minhund.cybersite.se
Postat av: Emelie&Gucci

Hej!



Vi vill också beställa en maskot så vi också kan nolla våra lopp :D

2011-04-10 @ 20:16:09
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Emelie&Gucci

dom är verkligen superfina!

2011-04-10 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0