Fotografering



Idag så tog jag kameran, Isak och Eo och åkte till Malin för att fota lite. Vi skulle testa att fota i Rawformat och det var ju inget annorlunda... utan det är redigeringen som skiljer sig mot när man fotograferat i vanligt jpegformat, så har jag förstått det i alla fall.

Men såklart så får jag inte ordning på mitt Photoshop. Det ska finnas något som heter Camera Raw som är ett tillägg i photoshop men det funkar inte.... Jag blir galen och jag har inget tålamod att försöka fixa, leta och ladda ner en massa saker. Det ska bara funka. Jag får försöka tvinga Tommy att hjälpa mig imorgon så jag kan försöka mig på att redigera bilderna som vi tog idag.

Jag fixade några bilder på "vanligt" vis så får jag göra ett nytt försök någon annan dag.


Mina fina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0