Färdigmonterad

Istället för att vara på träningstävling blev det till att vara hemma då sista dagen för vinterdäcken ska bytas är idag, så blev det däckbytardag för Tommy och bilstädning för mig. Jag hann även med en långpromenad med Eo, bara hon och jag och det var så mysigt. Det är inte ofta man går med enbart en hund på promenaderna nu för tiden. Det kändes som att Eo också uppskattade vår promenad ensamma.

För några veckor sedan så visade jag en omonterad amigurumi och nu äntligen fick jag tummen ur och göra den färdig. Den blev inte riktigt som jag tänkte mig men det funkar. Mönstret till den lilla kaninen har jag fått tag på här.. Den är sittande i original och med en blomma på huvudet, men då den ska hänga i en barnvagn och är till en liten kille så monterade jag kaninen stående och struntade i blomman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0