1 år


































Herrejösses.. Pana är redan 1 år. Det har hänt så mycket och så lite. Hon är en periodare och växlar mellan att vara världens bästa och underbaraste hund till att vara världens värsta och störigaste hund. Snacka om att hon har hormoner som rör om i den lilla bruna kroppen.

Vi tar det väldigt lugnt när det gäller all träning. Vi har inte bråttom någonstans och hon är inte mottaglig varje dag för träning. Hon är fortfarande otroligt barnslig men så ibland blixtrar hon till. Slalomen är det projekt vi håller på med nu och jag försöker komma iväg och valla emellanåt. Vallningen är svårast eftersom jag inte riktigt vet vad och hur jag ska göra saker och ting men det blir nog bra hoppas jag.

Jag är så glad att denna galna hund har flyttat in i familjen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå fiiiiiin!

2010-09-19 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0