Produktiva

Idag har vi varit produktiva på hemmafronten för en gång skull. Vi var iväg tidigt i morse på handbollsmatch. Isak gjorde som vanligt bra ifrån sig. Direkt efter åkte vi till Elon och inhandlade en ny frys och kyl. Det är både roligt och tråkigt. Vår kyl pajade natten till fredag men så fick vi igång den, men slutade ganska så snart igen. Självklart är det roligt med nya prylar men det är inga billiga prylar men ack så nödvändiga. Tommy har sparat till en TV och jag till ett objektiv med det slutade med att vi fick köpa en ny kyl och frys. Så kan det gå ibland. Bara att börja om..

Under tiden jag har städat lägenheten så har Tommy promenerat och badat hundar. Det var välbehövligt på de små smutsgrisarna. Eo och Peg uppskattar att bli rena men Pana tyckte det var rent djurplågeri och förstod inte alls varför man måste bli ren. Trots att det inte var jag denna gång som badade henne så undvek hon mig restan av kvällen. Hon tittade knappt på mig. Hon är för söt den lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0