Harry Potter

Nu har jag beställt biobiljetter till den nya Harry Potterfilmen. Att jag och Isak ska gå är en självklarhet men vi fick även med Tommy denna gång.. det var en positiv överaskning. Vi avvaktar till på Söndag med att gå och kolla på filmen då den egentligen har premiär idag. Jag är inte mycket av en premiärmänniska och trängas med en massa folk. Dessutom är det bara en himla massa tjatter på biograferna ju mer folk det är.. Jag är som en gammal surtant när det gäller biografer ha ha ha..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha!!!

Jag är likadan. När jag kollar på film vill jag se och höra filmen inte en massa surr och knöande runtomkring.



Ha det så trevligt i biofåtöljen.



Kramkram

2010-11-17 @ 15:19:32
URL: http://borderlites.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0