Världens bästa son fyller år



Världens bästa Isak fyller idag 10 år.

Det känns som det var igår man låg där på BB, rusig av hormoner och helt överväldigad över vad man hade varit med om. Fött en liten pojke till denna värld. Vilken fantastisk känsla. Isak var en mönsterbäbis när han var liten. De första åren var hur härliga som helst sedan kom humöret. Isak började få åsikter om allt och alla. Men han var fortfarande världens mest mysiga kille. Vi hade våra duster när han skulle till dagis eller gå och lägga sig om kvällarna, men så fort han hade somnat så ramlade all ilska av och man satt där vid sängkanten och beundrade sin underbara son med en värme och kärlek inombords som inte går att förklara. Jag kan än idag stå och beundra honom när han sover. Han är ju världens finaste.

Ett härligt minne jag har av Isak när han var ca tre år och hjälpe till att bära in ved. Han hade en egen liten skottkärra som han staplade ved på men det var ett bråkigt vedträ som ramlade ner hela tiden. Isak plockade tålmodigt upp men så ramlade det ner igen och så höll det på några gånger. Till slut satte sig han sig ner helt förtvivlad och slog ut händerna och sa med uppgivenhet i rösten, - Jag ooorkar inte mer, jag orkar verkligen inte mer. Det rann även en liten tår på kinden. Han var så söt. Isaks första breakdown, hoppas det blir få sådana i hans fortsatta liv.

Vi har haft några tuffa år och har även gjort en lång flytt till östkusten. Isak har acclimatiserat sig superbra och har många vänner och är duktig i allt han tar för sig. Jag är så stolt över min prins som har blivit ståtlig kille på hela tio år. Jag ser fram emot att få se honom växa och det är med skräckblandad förtjusning jag ser honom närma sig tonåren.

Jag älskar dig Isak. Grattis på födelsedagen!!


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS till Isak! Hälsa honom så mycket!



Min "chef" ringde nyss idag och sa att jag behöver jobba på söndag, slutar klockan fem. Så antingen efter det eller på måndag?

2010-06-04 @ 17:04:30
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Sari

Grattis till Isak, han var sååå duktig när han körde Eo i Avesta!!!



Postat av: Ämelie

Grattis Isak! Höll på att säga lilla Isak, men han är ju en stor grabb nu! Känns tråkigt att jag inte träffat honom och er på så länge..

2010-06-06 @ 22:28:38
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0